poniedziałek, 29 października 2012

Małe komplikacje

Dziewczynki moje drogie. Bardzo się ciesze ze z dnia na dzień jest was więcej.... Jesteście genialne kocham Was. Niestety dostałam karę i albo będę dodawała rozdziały przez moją najlepsza przyjaciółkę. Albo w bibliotece. Tylko że w bibliotece będzie rzadziej niż przez kumpelę wiec chyba ona będzie to dodawać... Nie obrazicie się prawda??? Oczywiście ja to będę pisać a ona tylko wstawiać nie martwcie się o to. Postaram się ja najszybciej ta kare unicestwić ale to nie jest takie łatwe. No nieważne Wiedzcie ze was kocham i na pewno nie opuszczę!!! A tak przy okazji podoba wam się śnieg???? Ja ju chcę lepić bałwana takiego w kształcie Nialla.... Taaa... marzenia... Tu jak zwykle obrazek dla was







1 komentarz:

  1. No kara jest karą i mam nadzije że szybko minie :)
    No to czekam na rozdział kolejny < 3
    :**
    PS. Snieg jest , ale ja go nie chcę . . :p

    http://kama-opowiadanieoonedirection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń