środa, 12 grudnia 2012

Rozdział 31

                         *oczami Julii * 
Haz i Lou mieli taka frajdę z masy solnej ze swoimi wybuchami śmiechu zwabili do kuchni Nialla i Zayna. Postanowiliśmy urządzić konkurs na najładniejszą rzeźbę z masy solnej. Po chwili kuchnia zmieniła się w pięć obozów z w każdym z niech wrzało od pracy. Postanowiłam ze zrobię misia... Wiec sobie tak lepiłam a kiedy spojrzałam na gotowe dzieło dość krytycznym wzrokiem stwierdziłam że ten misio jest taki jakiś nagi i samotny. Wiec założyłam mu czapeczkę ,która lekko z suwała się na bok i do łapek włożyłam wielkie serducho. Spojrzałam jeszcze raz na ulepszone dzieło ale nadal czegoś mi w nim brakowało... Już wiem- KOLORÓW!!! Niestety nie miałam przy sobie farb czy nawet mazaków.. Chłopcy tak że nie mieli. Włożyłam Stefka do pieca ( tak nazwałam misia) i poleciłam Louisowi oraz reszcie żeby zrobili to samo. Ja pognałam do mojego/Nialla pokoju... Postanowiłam się poświecić.. Zabrałam do kuchni moja kosmetyczkę ( całkiem sporo tego było) Kazałam chłopca wyciągnąć wszystkie miseczki jakie tylko mogli znaleźć. sama zaś wyjęłam moja najukochańszą paletę cieni do powiek. Były tam dosłownie wszystkie kolory o których można tylko zamarzyć. ( 102 dla ścisłosci) Powyjmowałam tylko te najbardziej podstawowe... następnie powrzucałam wszystkie do osobnych miseczek. "mam nadzieje ze to wypali" pomyślałam. Niall i Zayn mieli za zadanie rozkruszać cienie w kamieniu w drobny sypki, proszek  a Hazza z Louisem pilnowali żeby rzeźby nie popękały w piecu. Ja do każdej z miseczek nalewałam odrobinkę wody i mieszałam aż cały proszek nie był wilgotny. Kiedy już skończyłam zaczęło się kolorowanie!!!!  Stefek dostał turkusowa czapeczkę i soczyście czerwone serduszko. Sam misio był w odcieniach beżu ze złotymi drobinkami... Pogrzebałam jeszcze w kosmetyczce i wyjęłam czarny  e-liner.  Dorobiłam misiowi oczka pazurki i kilka szczegółów  na czapeczce. Jeszcze tylko napisałam na serduszku napis "Kocham Cie" po polsku i Stefek był gotowy. okazało się że wszyscy inni już skończyli i czekają tylko na mnie. Zaczęła się ocena prac... Rzeźbą mogliśmy przyznawać od1 do 5pkt. Mój obchód zaczełam od pracy Hazzy, który zrobił burego kotka z wisiorkiem przy obroży w kształcie taco... Naprawdę świetna praca stwierdziłam o dałam 5pkt. Następnie podeszłam do pracy Zayna.. Mulat zrobił...  zielonego misiożelka!!!! Jemu tak ze dałam 5pkt. Potem była rzeźba Louisa ,która przedstawiał wielką marchewkę " mogłam się tego spodziewać" pomyślałam ale i tak dostał 5pkt. Na sam koniec zostawiłam sobie Nialla. Irlandczyk ulepił SERDUSZKO!!! Było naprawdę śliczne a uroku dodawało mu to że w środku byliśmy MY!! Zdecydowanie 5pkt-postanowiłam. Na sam koniec Hazza zliczył wszystkie punkty. 
-Uwaga uwaga- krzyknął kiedy wdrapał się na wysokie krzesełko. 
-Nie przewróć sie- ostrzegł Lou. 
-Nie widzisz ze przemawiam do ludu- powiedział teatralnym szeptem zmieszany mówca.- Więc panie i panowie zwycięzcą jest..... 

*****************************************************************************
 Hejj!! Sory że tak długo zwlekałam ale naprawdę nie miałam czasu :( . Dzisiaj byłam na wycieczce i dopiero teraz mogę dodać rozdział:( A korzystając z okazji mam do was parę pytań:
1. Jak myślicie kto wygra?? 
2Co wy na to żebym organizowała konkursy?? 
3. Macie jakieś pomysły co ma być dalej?? 
4 Jeśli chcecie jakieś dedyki ze zdjęciami to piszcie w kom. 

3majcie się!!!  

     

5 komentarzy:

  1. No, więc tak.. jako, że i tak przez Cb obleję jutrzejszy test z chemii (ty będziesz się tłumaczyć moim rodzicom, nie ja :P) muszę powiedzieć, że rozdział jak zwykle super ;)
    Tylko jakiś taki krótki się wydaje :((
    No i pytanka:
    1. Wygrają wszyscy... albo Harry sfałszuje wyniki i powie, że on xD
    2. Jeśli Ci się chce..... :D
    3. Hmm... pomyślę i powiem Ci na spacerku :3

    Pozdrawiam, ściskam i całuję! :3
    http://blue-batterfly-one-direction.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rozdział :* Licze na kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podejrzeam że wygra Julia... choć jeśli wssystkim dała 5pkt, to może byc remis... Rozdział fajny, tylko krótki;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam pojęcia kto wygra :D Najlepiej Louis! ^^ Choć pewnie Julia (moja imienniczka :) ) a gdzie Zane? :D Co do konkursów to nie wiem, jak chcesz. Dalej na pewno będzie świetna randka *__*
    Kocham i Pozdrawiam
    http://1hllnz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. :D
    1.Wygrają wszyscy :D
    2.Jestem za !
    3.Nie napisze bo wiem :>
    4.Ja Zayn :D

    OdpowiedzUsuń