sobota, 15 grudnia 2012

Małe co nieco...

Dziewczyny tak ogólnie chcę wam powiedzieć że dzisiaj nie dodam rozdziału ponieważ mam urodziny kuzynki i nie bardzo mam czas :((I mam jeszcze do was pytanko: Czy  ten blog nie jest już taki fajny?? Chodzi mi o to że już prawie nie komentujecie i to nie jest fajne;(( Myślałam żeby zawiesić bloga na jakiś czas bo ja tez nie prowadzę go tak jak należy... Naprawdę nie chce wam mówić że np: jak będzie 25 kom. to dodam następny rozdział. Bo to jest wredne. Nie chcę też go zawieszać ale jeśli prawie nikt tego nie czyta ( Bardzo dziękuje tym co czytają) to nie mam wyjścia. Poddaje bloga próbie jeśli skupicie sie w sobie z zaczniecie komentować ( chociaż jakieś bezsensowne bzdury TYLKO NIE SPAM) to go nie zawieszę... Przepraszam ale naprawdę nie mam czasu i siły pisać rozdziałów których i tak nikt nie komentuje. Wiecie że was kocham jesteście dla mnie prawie jak rodzinka :))) Możecie przecież komentować nawet anonimowo bo jest taka opcja. No cóż wam zostawiam przyszłość bloga :(( 

3majcie się!!!!!

4 komentarze:

  1. Oj Daria... Raz się zdarzyło, że były 3 komentarze i już panika... Nie, że Cię krytykuję, po prostu za bardzo się przejmujesz. Ja na przykład mam tylko 3 komentarze w ogóle i... po prostu czekam na nie. Nie przejmuj się, pisz swoje i patrz na ilość wejść, nie tylko komentarze. Powodzenia!!! ;* No i w wolnej chwili zapraszam do siebie (nie o 1D, no ale...)

    www.opowiadanian.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej fogule masz tyle wejsc ciesz sie tym. nie kazdy moze komentowac. moze sie komus nie chcec. nie mow tak bo mi przykro. ja komentuje prawie pod kazdym.... lepszy wrobel w garsci niz golab na dachu. :C jesli nie ma tego co sie lubi to sie lubi co sie ma. nie zawieszaj bloga bo mi bedzie przykro :< i bede zla i normalnie bedzie foch jak dzis rano.... Cies sie z wejsc masz na prawde sporo. moja kolezanka, ktora ma bloga od 8 mies. ma 1200 wejsci baaardzo malo komentarzy a sie nie poddaje. Wysyla linki i jest wejsc i komentow coraz wiecej :D Dont give up!

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie! Więc nie narzekaj i NIE WAŻ SIĘ ZAWIESZAĆ BLOGA, bo zabiję wszystkie JEDNOROŻCE!!!!!!!!xDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrozumialabym brak weny, czasu itd. Ale brak komentarzy? To nie jest powod do tego ja nie chce cie tutaj obrazic tylko zmotywowac no bo sorry ktos mi dal w ankiecie odp. " jest okropny wez go usun" na pyt. " czy podoba ci sie ten blog" i sie nie zalamalam i pisze dalej. PAMIETAJ JESLI KOCHASZ LUB CHOCIARZ LUBISZ PISAC TO PISZ NIE ZWAZAJAC NA KOMENTARZE ITD. BO JESLI ROBISZ TO CO LUBISZ/KOCHASZ TO ZAWSZE ZNAJDA SIE OSOBY KTORE TO DOCENIA wiec prosze cie abys pisala dalej tego bloga a ci ktorzy to czytaja i nie komentuja moga cie w dupe pocalowac!!!

    OdpowiedzUsuń