sobota, 22 grudnia 2012

Info!!!!!

Dziewczynki!!! po waszych motywujących komentarzach szczególnie lubie chmury ( Kocham) postanowiłam nie zawieszać bloga i zastosują się do waszych rad. Tylko jak już  wcześniej pisałam niezbyt mam czas a teraz internecik mi się rypie wiec wiecie jak to jest... ale postaram się to wszystko ogarniać i nadal będę dodawać rozdziały :))Tylko proooooooszę komentujcie bo miło jest jednak wiedzieć że ktoś to czyta i jest ze mną. Te które są ze mną od początku ( Te dziewczyny o których zawsze wspominam) I ta pierwsza czytelniczka ( lubię chmury) jesteście wspaniałe i życzę wam udanych i magicznych świat!!!! ( Mam zamiar nawiązać do świat na blogu ale mam problem bo tam są wakacje) Jeszcze raz bardzo dziękuje za motywacje!!! Miło usłyszeć tych kilka słów od osób które cię wspierają...

3Majcie się!!!!!!!!!!



2 komentarze:

  1. Ekhem a ja to naciebie nakrzyczalam i dlatego...wiessz co.. nie no po prostu obrazam sie. (nie napisze foch bo wiem ze ty wiesz co to oznacza) :B

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez Cu zycze wesolych swiat! ;) u mnie nie beda one za szczesliwe bo jestem chora ;/ a co do komentarza wyzej to ja tez wien co to jest FOCH... xD bardzo sie cieszcze ze jednak dalej bedziesz prowadzic tego bloga :) Caluje i sciskam ;*

    OdpowiedzUsuń