sobota, 29 grudnia 2012

Kooooonkurssssss!!!!!!

Hej!!!!! Jak się macie???? Ja mam się tak świetnie że postanowiłam zorganizować konkurs!! Chodzi o to ze musice rozpoznać kto jest na obrazku :} Odpowiedzi wysyłajcie na ten  e-mail  stefan.marcheweczka@gmail.com . Nagrodą będzie to ze blog zwycięscy będzie wyświetlony z boku na pasku jako BLOG MIESIĄCA ( jeśli nie masz bloga to twoje imię lub pseudonim :) będzie w notce ogłoszone CZYTELNIKIEM MIESIĄCA  ) no i oczywiście obowiązuje zasada kto pierwszy poda dobrą odpowiedź WYGRYWA !!!!Jak możecie wywnioskować konkurs będzie organizowany co miesiąc i co miesiąc będzie inny zwycięzca :) Na początek macie zdjęcia chłopców i ogarnijcie który obrazek to który z chłopców.... Powodzenia :)))  

Ps. Podoba Wam się pomysł????


Obrazek nr. 1



Obrazek nr.2



Obrazek nr.3 



Obrazek nr. 4



Obrazek nr.5 

2 komentarze:

  1. Wysłałam. Mam nadzieję, że dojdzie, bo to onet ;//
    Mój e-mail : dzikowska@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyslalam ale nie wiem czy dobre odp sa ;)

    OdpowiedzUsuń