sobota, 1 grudnia 2012

Co myslicie o....

Sorry dziewczynki ale nie zdążyłam dodać rozdziału... Miałam cały dzień zajęty przez pewna świruskę.... Ale mam do was pytanko. Co myslicie o Larrym??? Wiem że niektórych o obuza ale chciałabym wiedzieć co wy o tym myślicie. Myslałam nawet zeby go wprowadzić  do opowiadania ale chcę się pierw was zapytać. Macie szansę zmienić tok wydarzeń wiec piszcie co myślicie o wprowadzeniu Larrego.. Jutro powinien być rozdział ale nie obiecuje bo też jestem umówiona ( wybaczcie ale z moją najlepszą przyjaciółką widzę się tylko w weekend.)  Wiecie że was kocham!!!! 

3majcie się

6 komentarzy:

  1. Ja bardzo lubie Larrego bo sa przezabawne momenty wiec dodawaj smialo xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam do czytania blogów: http://www.my-true-story-of-one-direction.blogspot.com/
    http://llove-story10onedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. mozesz dodać larrego fajnie będzie :) rozumiem kochana wyszalej sie z nią :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za bromancami ... Ale jak masz ochote zrobić coś takiego śmiało !
    Ciekawe co z tego wyniknie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię ich bromans, ale jako przyjaciół.
    Nie chciałabym czytać o nich jako o gejach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie myślałam czy nie napisać to tak jakby byli gejami ( nie wierzę w to) ale wiem że ten temat wywołuje wiele kontrowersji.... I w końcu nie wiem czy to tak napiszę czy nie...

      Usuń