sobota, 1 grudnia 2012

3000 wejść+ niespodzianka

Hej dziewczynki!!!! Chcę wam podziekować za aż 3000 wejsć jesteście niesamowite. Wiem że niedawno dołączyło tu kilka nowych osób które też komentują. <333 Tak w nagroge dla was macie początek następnego rozdziału!!! Dzisiaj powinna pojawić się kontynuacja ale nie jestem pewna. Na razie przeczytajcie to :                                   
                                          *oczami Nialla* 
Kiedy Julia z Louisem ja Harry i Zayn zaczęliśmy przygotowywać randkę. Postanowiliśmy że ma być jak najbardziej romantycznie. Wysłałem SMS-a do Lou z pytaniem w co będzie ubrana. Odpowiedział że na 99% w sukienkę. Znaczy ze pomysł Zayna z czarna hondą odpada... Kiedy już wszystko uzgodniliśmy Harry poszedł do sklepu po składniki na zapiekanki ja a ja i Zayn postanowiliśmy wcielić w życie pomysł z męskim wieczorem. W salonie mieliśmy kino domowe, które postanowiliśmy wypróbować. Ja poszedłem po jedzonka a Zaynowi zostawiłem wybór filmu. Kiedy wróciłem płyta była już w odtwarzaczu. 
-Co to za film??- spytałem Mulata
-Przekonasz się- odpowiedział tajemniczo. Nawet nie próbowałem dociekać co ta bo skupiłem się na filmie. Na początku nie byłem co do niego przekonany ale potem mnie wciągnął. 


Jaki się podoba??? Obstawiajcie jaki film oglądają chłopcy!!! Ciekawe czy ktoś zgadnie :D  Tu jak zwykle macie obrazek.

3majcie się !!!!! 




4 komentarze:

  1. Jestem z Cb dumnaa!!! <333
    Ponad 3000 wejść! :3
    A co do filmu.... nie wiem czemu, ale podejrzewam, że to któryś z tych co Ci je ostatnio opowiadałam :D
    No cóż.... przekonam się (mam nadzieję) jeszcze dzisiaj ;***

    Pozdrawiam, ściskam i całuję! :3
    http://blue-batterfly-one-direction.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super . < 33 nie moge sie doczekać następnego . :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dodawaj następny bo juz nie wytrzymuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Popieramm . Ciekawe co tam dalej bd :) nie przetrzymuj mnie w napięciu .. ;p

    OdpowiedzUsuń