niedziela, 9 grudnia 2012

Jestem!!!!

Dziewczynki!!! Znowu jestem.... Jak widzicie na górze pojawiła się zakładka Bohaterzy Mam nadzieje że wam się podoba. Ja tak sobie wyobrażam moje postacie ale wy niekoniecznie musicie utożsamiać ich z obrazkami w zakładce. Jestem z Was dumna!!! Prawie codziennie jest ponad 100 wejść!!! Jesteście genialne!!! Nawet nie wieecie jak mi się mordka cieszy :D Nie wiedziałam że komuś chce się czytać te moje bzdury... Kocham Was. jeszcze dziś postaram się dodać rozdział ale nie jestem co do tego pewna. Jutro też jestem umówiona wiec nie wiem.... Ale wena wróciła ( Tak mi się zdaje) wiec jest dobrze Uwielbiam Was!!!!  

3majcie się!!!!!

3 komentarze:

  1. Ciesze sie i zeby cie tym razem nie opuściłaaa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcesz poznać pewną historie dotychczas wesołej i szczęśliwej nastolatki jednak której z czasem życie zaczęło się walić? Kiedyś łatwe, zabawne dziś już nie wiadomo jakie!. Chcesz poznać więcej losów i przygód które przygotowało jej życie? Chcesz wiedzieć czy sobie poradzi! Wszystkiego się dowiesz czytając " Life has its drawbacks"
    Zapraszam do czytania oraz komentowania.
    Przepraszam za spam !

    OdpowiedzUsuń