środa, 5 grudnia 2012

Ogłoszonka!!!!!

Sorry dziewczyny ale niestety nie dodam dziś rozdziału :( Cierpię na brak weny :(((( Zmieni się także częstość dodawania rozdziałów. Nie będą dodawane codziennie tylko co 2-3 dni. Przykro mi tak zostanie dopóki wena nie przypłynie. Mam tez plan żeby  dodać zakładkę BOHATEROWIE ale nie jestem pewna i pytam was o zdanie.  Nie gniewajcie się... To nie moja wina tylko tej głupiej weny :(((((   

3majcie się!!!!!!  Przykro mi :(((((

  



Tutaj smutny Zayn :(((








                                  Smutny Niall :((((






Płaczący Harry...



                                   I Liam.....


I Louis.... 


Ps. Wiecie jak trudno znaleźć smutnego Lou ??

8 komentarzy:

  1. Bohaterowie... W sumie czemu nie?

    Pozdrawiam i życzę weny ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Noo , mogłaby być ta zakładka , fajna sprawa . . :D
    Smutny Lou ? nawet chyba nie znajdzie sie . :P

    No to życzę żeby ta wena nadeszła . . :]
    Ściskam mocno :*
    http://opowiadanie-one-direction-only-you.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojj... potrzebny Ci tylko inspirujący spacerek i będzie OK!! :3
    A co do zakładki, to jeśli Ci się chce to rób :D
    Ja Ci nie zabronię... tym bardziej, że i tak pewnie byś mnie nie posłuchała :P


    Pozdrawiam, ściskam i całuję! ;3
    http://blue-batterfly-one-direction.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem za zakładką :D

    Życzę Ci weny;* Owocnego pisania! Kocham twoje opowiadanie!

    www.opowiadanian.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Blue Rose dobrze gada ;D Potrzeba spacerku, a wena wróci. Co do zakładki, to czemu nie? Jak chcesz to rób. Pozdrawiam i zapraszam http://blue-carrot-one-direction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie zakładka oki:D powodzonka:D

    OdpowiedzUsuń
  7. zycze weny ;) i szybkiego dodania nowego rozdziału zapraszam do siebie http://ifindyourlips.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja sie nie gniewam, wiem co to brak weny... ;/ a z checia obejze zakladke bochaterowie ;)

    OdpowiedzUsuń