wtorek, 27 listopada 2012

Wróciłam!!!!

Miśki słonka pyszczki STRASZNIEEEEE przepraszam  ze nie dodawałam rozdziałów ale mój kochany komputerek się zepsuł wiec nie miałam możliwości nic zrobić :((( Teraz już jestem i obiecuje że już jutro będzie rozdział a jak się zepnę to nawet dwa!!!! Bardzo dziękuję za nominowanie do  Liebster Award. ( Dzięki Patt_^^          kocham cie :**** ) Jutro dodam odpowiedzi i moje pytania bo muszę odejść od komputera... 

3majcie się
 
Ps. A tu dla Sary wielki Zayn!!!!!   Bo prosiła.... ( Jeśli chcecie jakieś specjalne obrazki dla was to piszcie w kom)




 



 
                              

4 komentarze:

  1. No wrerszcie nawet nie wiesz jak mnie przestrzaszyłaś myślałam że Cie tir przejechał 0.o xD
    A tak na poważnie to bardzo się ciesze że wróciłaś, niestety nadal mam kare ale nadrabiam czytanie, teraz jestem na interniecie pod pretekstem zadania z polskiego
    przepraszam że nie komentuje ale nie strcza mi czasu ;(
    Pozdrawiam i całuje;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, świetnie piszesz. Bardzo mi się podoba od razu mnie zaciekawił ; ] Tu masz mój blog http://moje-love-story-o-one-direction.blog.pl/2012/11/27/bohaterzy/ a to mojej przyjaciółki http://mrs-horan.blog.pl/2012/11/page/4/ jak byś chciała to przeczytać to zapraszamy a i to nasze pierwsze blogi więc proszę o wyrozumiałość dla nas u mnie są jeszcze tylko bohaterzy ale za nie długo wstawiam rozdziały moja koleżanka już coś tam ma ;] Dzięki z góry za nas obydwie ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Nareszcie jesteś spowrotem :) A juz myślałam ze UFO maczało w tym paluchy :d heh
    Dobra , nieważne ^^ czekam na nowy rozdział . :**
    Sciskam mocno : *

    P.S :
    Zapraszam do mnie , nowy rodział nawet dodałam :
    http://opowiadanie-one-direction-only-you.blogspot.com/

    ;**

    OdpowiedzUsuń