sobota, 10 listopada 2012

Elo!!!

Miski jednak mi się nie udało.... Sorry ale jestem styrana.... Na szczęście dzisiejsze zmęczenie (Przez 5 godzin biegałam po mieście i uciekałam przed facetami w czarnych okularkach) wynagrodziła mi dobra zabawa i to że widziałam BARDZOOOOOOOO.... Fajnego druha!!!!!!!  Co ja gadam był świetny!!!! A do tego inny druh wyglądał jak Niall (NIEBO) Tylko czemu oni wszyscy muszą być starsi??? Ja się pytam... no nic następny rozdział powinien się pojawić tak jutro.... ( Na 99%)  I jeszcze takie pytanie czy wy mnie opuściłyście?? pod ostatnim rozdziałem jest tylko jeden kom. ( Nie to ze sie czepiam) to niezbyt budujące czuje sie strasznie Co zrobiłam źle?? Powiedzcie mi to bo ja tego nie widzę. =(((  Kocham Was!!

3majcie sie!!!!!  ( I obrazek  dla was )  




1 komentarz: