środa, 28 listopada 2012

Rozdział 27

                                                       Bajka Julii  


-Może i dawno może i nie pewna historia toczyła się ..... W pewnym małym mieście żył sobie wampir który nie był takim sobie zwykłym wampirem.... w przeciwieństwie do swoich pobratymców 

nie pił krwi ,wręcz się nią brzydził. Stefan gdyż tak mu było na imię znalazł doskonały substytut  mianowicie CZEKOLADĘ !!! Co dziennie zakradał się do fabryki gdzie produkowano  najlepsza czekoladę w mieście i zabierał kilka tabliczek. W taki sposób nie  musiał zabijać niewinnych ludzi i nie wypijał ich krwi. Pewnego dnia przechadzał się po parku albowiem czekolada miała jeszcze inną bardzo przydatną właściwość... pozwalała wampirom chodzić w świetle dziennym. Niestety nigdy nie jest idealnie i biedny Stefan nie mógł chodzić w nocy ponieważ jemu szkodziły promienie księżyca. Wiec tak sobie szedł i co chwila podjadał sobie kawałek czekolady. Usiadł na ławeczce i zaczął czytac bardzo interesującą książkę. . Nawet nie zorietował się że zapadł już zmrok. Zerwał się jak oparzony i zaczął biec w stronę swojej kryjówki. Niestety zza chmur wypłynął księżyc i czeko-wampir  zaczął się rotapiac. 
-O proszę proszę.- usłyszał głos dobiegający z ciemności. Nie miał problemu z zidentyfikowaniem go. To był jego odwieczny wróg Rafał- pogromca wampirów. Stefan nie mógł wytłumaczyć mu że on nie pije krwi wiec co miał zrobić. rafał skoczył na  niego i rozpoczęli straszny taniec śmierci. Niestety jako że wampir się roztapiał nie miał szans i Rafał dobił go raz dwa. Potem otarł ręce o spodnie i poszedł do domu gdzie wypił gorącą czekoladę z piankami.  KONIEC
-Jeszcze jeszcze!!!- krzyczał Harry. 
-Julia jesteś pewna że tak ma brzmieć ta bajka??- spytał zaniepokojony Liam przykładając mi dłoń do czoła. 
-No muszę przyznac nie czuję się dziś najlepiej. Ale to pewnie tylko zmęczenie. Obiecuje ze jutrzejsza bajka będzie lepsza. 
-Znaczy ze nie będzie następnej bajki???- spytał Harry robiąc wielkie oczyska. 
-Nie Loczku nie bedzie- oświadczył Niall przytulając mnie. 
-Więc teraz wszyscy do łóżek.- zarządziłam. Zaczęli się zbierać... 
-Niall?- spytałm kiedy blondyn był już przy drzwiach. 
-Co się stało?
-Zanieś mnie!!- Rozłożyłam ręce. Ten westchnął podszedł do mnie i wziął na ręce. Ostatnie co pamiętam to zapach jego perfum i bicie serca....    potem usnęłam.  

******************************************************

Hej miśki!!! Nie będę was kłamać... ten rozdział w ogóle mi nie wyszedł :(  Mam teraz straszny natłok i praktycznie nie mam czasu pisać. Miałam odpowiedzieć na pytania wiec zaczynam.  



1. Jak spotkałaś 1D? 
Odp; Jeszcze ich nie spotkałam.... JESZCZE
2. Z kim z 1d chciałabyś być?
Odp Blondyn niebieskooki... domyślacie się kto to?? 
3. Jakie sporty uprawiasz? 
Odp Czasem siatkę ale preferuję koszykówkę.. 
4. Jakie jest twoje największe marzenie?
Odp Iść na koncert 1D.  
5. Masz już płytę Take me home? 
Odp Jeszcze nie dostane na święta. 
6. Co ci się najbardziej podoba, w każdym z członków 1D? (Napisz coś typu: Liam jest...Zayn jest...)
Odp; Zayn jest taki tajemniczy, Lou jest szalony i zabawny Liam jest wrażliwy Harry jest po prostu uroczy a Niall jest nieziemski!!!! 
7. Masz kogoś z kim możesz dzielić fastynację 1D? 
Odp;Tak. Moją najlepszą przyjaciółkę. ( Ja ją zaraziłam)
8. Jaki film lubisz najbardziej? 
Odp Nie potrafię wybrać. :))
9. Jaką chciałabyś mieć umiejętność nadzwyczjną ( typu: latanie.) 
Odp; Wszystkie na raz !!!!!
10. Lubisz Eleanor i Perrie? 
Odp Lubię je i nie mam nic przeciwko temu ze są z chłopcami. Wręcz przeciwnie cieszę się że są razem szczęśliwi.
11. Opisz siebie w kilku zdaniach.
Odp: Dziwna zakręcona. Kocha muzykę i pisanie. Połyka ksiąski jedna za drugą. Głowa jej się kęci kiedy widzi motor. 
  
Konkurs chyba już się skończył wiec nie dodaję pytań ale Jeszce sprawdzę. Jeśli jeszcze trwa dodam pytania i nominacje jutro :)).
A co tam u was?? A i Jeszce coś nam do was prośbę... dodawajcie się do obserwatorów... Nie to ze coś ale tak trochę dziwnie... Widzę ze ktoś to czyta ( I to nawet sporo osób) a jest tylko jeden obserwator. Tak z góry dzięki!!! Tak tradycyjnie obrazek dla was 
3majcie się!!!!! 

Ps. Jak wam sie podoba nowy wygląd bloga??? Mi bardzo. ;**** 




  
    

4 komentarze:

  1. Rozdział Ci wyszedł i nie gadaj głupot . :pp
    Mi się podoba i czekam na następnu :*
    No a u mnie , nudno . . Szkoła - dom - sen - w takie zamknięte koło . . ;/
    No więc sciskam mocno i życze weny :**

    P.S : Przy okazji , zapraszam do siebie , nowiutki dziś rozdział dodałam :

    http://opowiadanie-one-direction-only-you.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A zapomniałam , wygląd mi się podoba :D taki super . . ! :**

      Usuń
  2. No witaaaj xD
    Skąd ja znam te Twoje bajki?? :P
    I wytłumacz mi: Czemu każda kończy się śmiercią głównego bohatera?! :D
    Wiem co czujesz z tymi lekcjami ;___;
    A wygląd bardzo mi się podoba <3
    Kiedy na spacerek? :3

    Pozdrawiam, ściskam i całuję! ;3
    http://blue-batterfly-one-direction.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozdzial Ci wyszedl i trafilas na kilka rzeczy w nim ktore kocham mianowicie: wampiry, czekolade, historyjki, spac, noszenie na rekach no i oczywiscie 1d. Czyli krotko mowiac caly rozdzial jest poswiecony temu co kocham xD a wiec kocham i Ciebie xD
    Ps. Wyglad bloga bardzo mi sie podoba

    zapraszam tez do siebie:
    http://zycie-to-jedna-wielka-historia.blogspot.com/?m=1
    http://big-love-forever.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń