czwartek, 21 lutego 2013

Info dla ludziów

Kochane wy moje!! Nie jest to niestety rozdział ale postaram się dodać go jak najszybciej... Blog zbliża się niestety ku końcowi i muszę wam szczerze wyznać ze nie mam już serca go prowadzić... Mam za to pomysł na następne opowiadanie i nie wiem czy nie zawieszę lub nawet nie zamknę bloga tylko po to by nie rozpraszać się nim. Po prostu cały ten blog mi się nie podoba i mam go dosyć... Wymyśliłam już zakończenia i sądzę że przed nami już tylko kilka rozdziałów wiec sądzę że dam radę :D A tak na marginesie co tam u Was? Jak wam się podoba teledysk do OWOA? I mam jeszcze wazne pytanko: Co sądzicie o tym żebym zaczeła prowadzić nowego bloga? Każdy wiem że drugie opowiadanie jest lepsze od pierwszego... Ale jeszcze sie waham... Wstępnie napisałam prolog ale nie wiem.... Cała ta notka bez ładu i składu... więc kończę i wiedzcie ze was KOCHAM!!! A i jeszcze zanim zapomnę DZIEKUJĘ!!!!!! Mam juz ponad 10000 wejść jesteście niesamowite i tyle. 

Ps. Sorry za wszystkie błedy ale tak jakoś wyszło ze mam lenia i nie chce mi się ich poprawiać :D 

 
3majcie sie!! 

3 komentarze:

  1. serdecznie zapraszam na mojego bloga! jest oczywiście o chłopakach z 1D :D
    wpadnij, jeśli masz czas :D

    http://causeicanloveyoumorethanthisyeahh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :) dawno się nie odzywałem. Moje zdanie takie: pisz i pisz bo masz do tego smykałke. A i na przyszłość. Nie pisz ,, jesteście niesamowite'' bo się głupio czuje xD Dzięki

    OdpowiedzUsuń
  3. pisz ten blog , proszę !

    ja kocham ten blog ! ♥
    napisz proszę kolejny i nie opuszczaj tego bloga ♥♥
    Proszęęęę !
    Kocham ten blog! ♥

    OdpowiedzUsuń